Tot a punt per a la festa d’hivern!

Com cada any, abans de les vacances de Nadal, des de l’AFA organitzem la Festa d’Hivern 🎄❄️ per a tots els nens i nenes de l’escola. Segur que s’ho passaran d’allò més bé amb l’actuació de les pallasses Pepa i Betty (infantil fins a 2n) i d’en Carles Cuberes (de 3r a 6è).

La Festa es durà a terme seguint la normativa Covid19 i mantenint els grups de classe (grups bombolla). Cada grup estarà amb el seu monitor/a de menjador i en espais acotats a l’exterior.

Important: inscripció!
És molt important fer la inscripció en aquest enllaç per a que el vostre fill/a hi pugui assistir. Per poder organitzar grups, caldria fer la inscripció abans de dimecres 16 de desembre a les 13 h.

Recordeu que el dia 21 l’escola farà horari intensiu; per tant, si no feu la inscripció o no voleu que l’infant es quedi a la festa, haureu d’anar a recollir-lo a les 13 h o a les 15 h, en cas que es quedi a dinar.

Els horaris de sortida del dia 21 són els següents:

INFANTIL (P3, P4 i P5)

• 13 h. Sortida dels nens/es que mengen a casa. Si volen tornar a la festa han d’entrar a les 14.45 h.
  • 15.30 h. Sortida dels nens/es que mengen a l’escola i que no es queden fins al final de la Festa (nens/es no inscrits).
  • 16.30 h. Sortida dels nens/es quen han assistit a la festa.

PRIMÀRIA (de 1r a 6è)

• 12.45 h. Sortida dels nens/es que mengen a casa. Si volen tornar a la festa han d’entrar a les 14.30 h.
  • 15.15 h. Sortida dels nens/es que mengen a l’escola i que no es queden fins al final de la Festa (nens/es no inscrits).
  • 16.15 h. Sortida dels nens/es quen han assistit a la festa.

Consideracions

• En cas de pluja queden suspeses les actuacions i es mantindran els horaris de jornada intensiva.
  • Els alumnes que tenen extraescolars les duran a terme com sempre en horari habitual.

Agraïments
La Comissió de Festes vol agrair a l’escola i a Com a casa, l’empresa del menjador, l’hora extra que ens faciliten per dur a terme aquesta festa.