Les AMPA’s del Poblenou amb PSF

Aquest dissabte es va celebrar la festa solidària de Pallassos sense fronteres, amb la participació de les AMPA’s del barri del Poblenou.

IMG-20151219-WA0003

Tal i com us vam anunciar en una entrada anterior, els nens i no tan nens van poder gaudir de diferents activitats, com pintacares, manualitats, espectacle de Pallassos per part del Cirquette Confetti, batucada amb diferents tabals, entre els que es trobaven els Atabalats de l’Escola Les Acàcies, i una actuació musical a càrrec de l’Escola Esclat.

IMG-20151219-WA0013

IMG-20151219-WA0005

També hi havia una parada per recaptar fons per Pallassos sense fronteres, amb diversos articles per comprar i que destinava l’import íntegra de les ventes a aquesta ONG.

IMG-20151219-WA0007

Us volem donar les gràcies a totes i tots els que vau passar per la festa.