El Consell Escolar del Centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern de l’escola i l’òrgan de programació, seguiment i avaluació de les activitats.

Funcions:

• Aprovar el Projecte Educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  • Aprovar la Programació General Anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  • Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  • Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora en el marc del que estableix la intervenció en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altra participació que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Composició:

• Director, president: Sergio Prieto
  • Cap d’Estudis: Gisela Alcázar
  • Representant de l’Ajuntament: Carmen Méndez
  • Mestres escollits pel claustre de professors/es: Isabel Fontcuberta, Ana Elvira Sánchez, Cristina Moreno, Mari Plana i Mar Romero.
  • Pares/mares d’alumnes escollits per les famílies: Jordi Pèlach, Irene Bartomeu, Marisa Planells i Caterina Úbeda. I una representant designada per l’AFA: Georgina Llongueras.
  • Representant del Personal d’Administració i Serveis del Centre: Maria José Jurado.
  • El Secretari del Centre, que hi actua de secretari, amb veu i sense vot: Raúl Fernández.