Inscripcions

• Aquest curs 2021/2022, les inscripcions i cancel·lacions s’han de de fer enviant els documents al correu electrònic acollida.afa@escolalesacacies.cat, fins que rebeu l’activació a l’AMPASOFT, del qual ja haureu rebut un missatge amb el formulari d’accés i la vostra contrasenya, a l’apartat famílies.
  • Les inscripcions es poden fer en qualsevol moment del curs escolar, sempre amb 48 hores d’antelació, i tenint en compte que s’haurà de pagar tot el mes en què es faci la matrícula, independentment del dia que sigui del mes.

Documents per formalitzar la inscripció

Cancel·lacions

• S’han de fer abans del dia 20 de cada mes, per tal que no es facturi el mes següent.

Normativa i preus

Pagaments

• Els rebuts del servei de recepció es cobraran entre el 20 i el 25 del mes en curs.
  • En cas de devolució de rebuts per impagament o un altre motiu, la comissió bancària que se’n derivi s’afegirà al deute i l’assumirà la família.
  • Es carregarà com a acollida esporàdica tot el temps que superi l’acollida fixa de mitja hora.

Horari d’entrada

• L’hora d’entrada és a les 8 h i, el següent torn, a les 8.30 h mantenint-se les portes obertes durant 5 minuts per permetre l’accés.

Accessos

• Els alumnes de Primària, per la porta de l’AFA i els d’infantil, per la qual s’accedeix ara.

Servei d’acollida esporàdica

• Es farà a través de vals virtuals de 10 serveis (aquests vals es podran utilitzar al llarg del curs escolar 2021/2022), aquests vals s’adquiriran a través de l’aplicació AMPASOFT a partir de l’1 d’octubre de 2021 (a la qual tindran accés totes les famílies que hagin enviat la inscripció com a membre de l’escola, sol·licitada a través de Dinantia per l’AFA)
  • Per poder utilitzar un dels vals, haureu d’inscriure el nen a l’aplicació (AMPASOFT) posant la data del dia que fareu servir l’acollida, amb un mínim de 24 hores d’antelació, per tal de preveure els monitors necessaris. (Si per a qualsevol imprevist necessiteu utilitzar aquest servei sense poder sol·licitar-lo amb 24 hores d’antelació, podeu escriure a acollida.afa@escolalesaccies.cat exposant el vostre cas, deixant el vostre nom i número de telèfon i ens posarem en contacte amb vosaltres el més aviat possible per trobar una solució)

Correu electrònic d’acollida: acollida.afa@escolalesacacies.cat

COVID-19
El servei d’acollida es desenvoluparà seguint els protocols marcats per la situació en cada moment.