Comissions: Extraescolars

A la comissió organitzem i coordinem les activitats extraescolars adreçades als nens i nenes de l’escola. Preparem la graella d’activitats (tot un sudoku!) i ens coordinem amb ASM (Acció Sant Martí), l’empresa que gestiona les extraescolars i el servei d’acollida. La comissió la formem Lídia Gimeno, Susana Martínez, Sandra Sànchez i Núria Vich.

A l’apartat “Extraescolars” del web en teniu tota la informació: la graella, les diferents activitats que oferim a l’escola i el funcionament (normativa i altes i baixes).

El nostre e-mail de contacte és extraescolars.afa@escolalesacacies.cat