Busquem dues persones per representar la història de l’Oncle Buscall

Benvolgudes famílies,
Deixeu-nos que us expliquem una història. Durant tot l’any, els tions dormen i mandregen a la muntanya fins que s’acosta el Nadal i un personatge màgic els va a buscar: l’Oncle Buscall, que passa per pobles i ciutats per lliurar tions i tronques als xiquets i xiquetes amb l’ajuda dels seus cosins i cosines. Aquesta és la història de l’Oncle Buscall, que des de fa uns anys es representa als nens i nenes d’Eduació Infantil de les escoles del barri.

Aquesta representació funciona com un intercanvi: dos voluntaris o voluntàries d’una de les escoles vindran a la nostra escola a fer d’Oncle o Mana Buscall i de Cosí o Cosina i dues persones de les Acàcies hauran de fer el mateix a un altre centre.

La representació del conte dura una mitja hora i s’ha de fer un matí o tarda del mes de desembre, sempre en horari escolar. La data s’ha de pactar amb l’escola tenint en compte la disponibilitat de les famílies voluntàries.

L’Oncle Buscall és una experiència molt enriquidora. L’escola està molt il·lusionada amb el projecte i esperem que vosaltres també ho estigueu i us animeu a fer de voluntaris/es. Si és així, envieu-nos un e-mail a ampa.acacies@gmail.com Teniu temps fins aquest dijous, 5 de desembre. Esperem les vostres notícies!