Col·laboradors terrorífics: necessitem la vostra ajuda per a la festa de Halloween

Hola, famílies. S’acosta la festa més terrorífica de l’any i a Les Acàcies ja hem començat els preparatius per rebre els monstres, els zombies i les vampiresses el dijous, 31 d’octubre, a partir de les 19:30. A fi d’anar preparant la festa, demanem la vostra col·laboració:

Tallers de manualitats per a la decoració
Per vestir l’escola amb l’ambient més aterridor, necessitem fer la decoració entre tots/es. Us proposem que grans i petits vingueu a ajudar-nos als tallers que farem al menjador de l’escola els dies:
• dijous, 10 d’octubre
• dimarts, 15 d’octubre
• dimecres, 16 d’octubre
Horari dels tallers: de 17h a 19h

Materials reciclats
Per realitzar alguns tallers el dia de la festa, necessitem que porteu tubs de paper higiènic i pots de iogurt. Si en teniu a casa, o bé si els podeu guardar aquests propers dies, deixeu-los al costat de consergeria (dins de la caixa amb el nom “Festa de Halloween”)

Equip de voluntaris
El dia de la festa, entre les 19h i les 23h, necessitarem mans que atenguin al bar, facin els tallers, tinguin cura de l’entrada a la festa, i col.laborin en les activitats i en la vigilància d’alguns espais. Si voleu formar part d’aquest grup de voluntaris/es, us podeu unir al grup de whatsapp que hem creat per organitzar-nos:  https://chat.whatsapp.com/FUaZwfe51sA7Vq1jtdUExA (cliqueu l’enllaç des del mòbil).

Preus i inscripcions: reserveu ja les vostres entrades!
Ja podeu reservar les vostres entrades per a la festa de Halloween (per fer-ho, empleneu aquest formulari). Les entrades es poden reservar anticipadament o es poden comprar el mateix dia de la festa, a l’entrada. Les anticipades tenen un cost d’1€ per persona i, les que es comprin el mateix dia, 2 € (els menors de 3 anys no paguen).
L’entrada inclou un got de plàstic i una polsera que haureu de recollir prèviament al despatx de l’AFA (ja us direm quin dia ho podeu fer). Guardeu-la bé, perquè sense aquesta no es podrà entrar a la festa.

Programa
Mireu bé la imatge, perquè us diem què passarà al nostre cole la vigília de Tots Sants.👇

Gràcies per la vostra col·laboració!

Programa de la Festa de Halloween 2019