Exhibició Brinkadeira inici de curs

Els de Brinkadeira van fer una exhibició el passat divendres 30 de setembre a la nostra escola, acompanyats dels nostres Atabalats, per ensenyar-nos allò que tan bé saben fer!! Va ser com una festa, moltes famílies van gaudir de la música que van tocar aquests mestres de la percussió… a que us venen ganes de ballar i saber tocar com ells???

img-20161001-wa0000

img-20161001-wa0001

Si vols aprendre percussió i formar part del grup Atabalats de Les Acàcies, ara és el teu moment!!! Classe oberta aquest dimecres 5 d’octubre per a provar l’activitat. No t’ho perdis!!!

Escriu a extraescolars.acacies@gmail.com i fes la teva inscripció. Classes tots els dimecres de 18.15h a 19.15h. Places limitades, Informa’t!!!

img-20161002-wa0013