Graella

Recull_presentacions activitats_2019-2020

Document SEPA_ASM_Acacies

INSCRIPCIONS:
Quins són els passos per fer correctament una ALTA o BAIXA a una activitat:
1.- Abans de fer una preinscripció, sobretot si no esteu segurs de si l’activitat pot agradar al vostre fill o filla, podeu demanar-nos a la Comissió d’Extraescolars una classe de prova.
2.- La classe de prova serà entre el 5 i el 15 de cada mes i només us la podrem oferir en grups amb places disponibles.
3.- Entre l’1 i el 20 de cada mes estarà actiu el següent enllaç: Formulari extraescolars
4.- Ompliu totes les dades del formulari, només es pot escollir una activitat en cada formulari. Si voleu inscriure més d’una activitat, caldrà omplir més d’un formulari.
5.- Envieu el formulari! IMPORTANT! Heu de rebre un correu electrònic de resum de la preinscripció, si no el rebeu alguna cosa no ha funcionat bé! Poseu-vos en contacte amb la Comissió i us donem un cop de mà
6.- A partir del 20 de cada mes donarem resposta a TOTES les altes i baixes rebudes.
7.- Totes les altes i baixes confirmades seran efectives el mes següent.
8.- El formulari deixarà de ser actiu el dia 20 inclòs. A partir d’aleshores haureu d’esperar al dia 1 del mes següent per fer una nova alta o baixa.

IMPORTANT! En el formulari de preinscripció és obligatori acceptar el compliment de la normativa de les activitats extraescolars (VEURE NORMATIVA EXTRAESCOLARS CURS 2018_2019). La Comissió d’Extraescolars es reserva el dret d’aplicar una penalització en el cas d’incompliment o mal ús de qualsevol dels apartats.