La Federació d’AMPAs crida a fer boicot a les proves de competències bàsiques

La Federació d’AMPAs crida a fer boicot a les proves de competències bàsiques de 3r i 6è de primària. Assegura que els resultats classifiquen els centres entre bons i dolents. Tot i que les notes no són públiques, la FAPAC critica que moltes escoles en fan publicitat per guanyar alumnes.

La FAPAC recorda que, des de la paralització de la Llei Wert, les proves de competències bàsiques no són obligatòries, malgrat que el Departament d’Ensenyament insisteixi que sí. La federació proposa a les famílies que es neguin que els seus fills facin les proves i que així ho comuniquin als equips directius.

Podeu llegir la notícia completa al següent enllaç: