Festa De Nadal

Festa de Nadal de l’AFA

• Festes

Aquest curs, les famílies de I5 i 5è de Primària són les encarregades d’organitzar la festa de Nadal per a tots els nens i nenes de l’escola!

L’últim dia del trimestre, dimecres 20 de desembre, entre les 15 i les 16.30 h, celebrarem la festa amb l’actuació dels ballarins de BDANCE per als alumnes de primària, i l’espectacle de La Cuca per als d’infantil.

Important, cal inscripció!

Per tal que els nens i nenes es puguin quedar a la festa, cal que ompliu el formulari d’inscripció. Per poder participar a la festa és imprescindible que feu la inscripció per cada fill/a abans del 15 de desembre.