Inici extraescolars 2016/2017 i novetats Atabalats!!

Hem donat resposta a totes les preinscripcions que hem rebut fins el dia 23 de setembre. Si heu fet una preinscripció i no heu rebut cap resposta poseu-vos en contacte amb la Comissió d’Extraescolars el més aviat possible, a extraescolars.acacies@gmail.com

Podem tirar endavant amb totes les activitats ofertes, excepte Art terapia familiar. L’activitat de Contacontes (teatre infantil) la posem en marxa amb poquetes inscripcions, i ara mateix, podem garantir la seva continuïtat fins a finals del primer trimestre del curs. Divendres dia 7 podeu venir a fer una classe de prova i si al vostre fill o filla li agrada començar ja el mes d’octubre.

Des de la Comissió us donarem instruccions en breu de com posem en marxa el nou curs, espais de recollida de la canalla, horari d’atenció setmanal, entre d’altres.

Les famílies que heu demanat beca recordeu portar la còpia per a l’entitat organitzadora el primer dia de l’activitat.

jumping-healthy-kids

Aprofitem per adjuntar la graella definitiva de les extraescolars d’aquest curs, donat que s’ha modificat el dia de l’activitat de Tabals, passant a ser els dimecres de 18.15h a 19.15h.

graella_extraescolars_2016_2017_vfinal_set

Us recordem que el proper dia 3 d’octubre donem el tret de sortida a les extraescolars d’aquest nou curs!!! Benvinguts tots i totes!!!