skip to Main Content
Compost

Ja podeu recollir les bosses de compost

Recordeu els 144 quilos de matèria orgànica aconseguida a l’escola gràcies a les famílies i al menjador? Doncs ja s’ha transformat en compost! La Comissió Hort-EcoAcàcies ha anat a l’associació AbonoKm0 per recollir les bosses de compost i ja n’hem fet servir per a l’hort de l’escola.

Aquelles famílies que vau col·laborar-hi podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al mail hort.afa@escolalesacacies.cat i rebreu una bosseta de compost.

Recollint la matèria orgànica, sortim tot@s guanyant: el medi ambient, l’escola i les famílies!

Back To Top

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca