La primera trobada familiar, en imatges

El passat diumenge 27 de març, vam celebrar la nostra primera trobada familiar del 2022, que va comptar amb la presència d’una vuitantena de famílies de l’escola. Hi va haver jocs per als més petits, sorpreses i una visita molt especial, la d’un grup d’exalumnes del curs 1979/1980. Us deixem un recull d’imatges d’aquest gran dia, inclosa la d’aquest grup i una fotografia que es van fer al peu de les escales de l’escola l’any 1980. Tots els assistents, tan petits com grans, s’ho van passar d’allò més bé, per això us animem a no perdre-us la propera trobada. Moltes gràcies per venir, famílies de Les Acàcies. Sense vosaltres, aquesta jornada no hagués estat possible.