La Pallassa Perla

Màgia i rialles a la Festa d’hivern

“Cuántos años tenéis? Tres? Ocho? Veintiocho? Treinta y ocho? Cuarenta y ocho? Pero bueeenooo, pero qué viejos que estáis!”. Així s’adreçava la pallassa Perla als nens i nenes d’Infantil, que durant una hora van riure amb l’espectacle ‘El circo de las chuches’ el passat divendres 20 de desembre. I mentre la Perla embadalia la quitxalla amb un número d’aigua que apareixia i desapareixia quan l’abocava damunt d’un diari, el sempre descarat Mago Koko deixava els alumnes de Primària amb la boca ben oberta amb els seus trucs de màgia.

La festa va tenir un final ben dolç, en forma de pa amb xocolata, el berenar amb què van sortir de l’escola els 325 nens i nenes que es van quedar a la celebració.

Com sempre, acabem agraint la feina a la Comissió de festes i als voluntaris i voluntàries que van ajudar que tot sortís de meravella.

Molt bones festes!