Mannequin Challenge i Tronada per la Marató de TV3

El passat diumenge 11 de desembre es va dur a terme la Mannequin Challenge i TRONADA de percussió, conjuntament amb diversos grups de percussió i La Colla del Drac del Poblenou, participant en la 25a edició de la Marató de TV3, per tal recollir donatius destinats a la investigació de l’ictus, lesions medulars i cerebrals traumàtiques.

img-20161215-wa0005

Els Atabalats, acompanyats per familiars, alumnes i amics de l’escola Les Acàcies, van participar-hi activament i entre les aportacions de tothom es va recaptar un total de 750€ per a la Marató de TV3!!!

Aquí podeu veure un fragment de la seva actuació, com sempre espectacular!!!

Gràcies Atabalats i gràcies a totes les persones que van fer-ho possible!!! Junts sumem!!!
samarreta_negra_verda
Marató