Per què ens hauria de preocupar l’augment de les diferències entre escoles públiques?

La preinscripció escolar arrenca aquesta setmana. És l’hora d’escollir a quina escola aniran els teus fills, una decisió que estressa la major part de les famílies per les diferències entre centres dins de l’escola pública, que hauria de ser igualitària, universal i gratuïta. Però… ho és? Un dels principals problemes del sistema d’ensenyament a Catalunya és la segregació escolar. Primer, per la desigualtat entre pública i concertada, però ara també per l’augment de les diferències dins del sistema públic. CRÍTIC denuncia un fenomen que no para de créixer: la segregació a les escoles públiques.

Aquí teniu complet aquest article tan interessant:

Esperem que sigui del vostre interès!