Taller D'educació Sexual Per Als Alumnes De 6è

Taller d’educació sexual per a famílies

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, l’alumnat de 6è farà un taller d’educació sexual impartit per Candela, una cooperativa d’acció comunitària i feminista. Amb l’objectiu de completar aquesta formació, dijous, 22 de febrer, a les 17 h, s’ha organitzat un taller per a famílies on podrem compartir els dubtes i les pors que se’ns desperten quan pensem en sexualitat i joves.

Candela aposta per una educació sexual integral i integradora, posant al centre el plaer i la cura i defugint de la concepció de la sexualitat entesa com a perill, del tabú i dels mites estereotipats, per promoure la prevenció de les violències sexuals a partir d’una educació sexual feminista.

Es generaran estratègies de comunicació per a acompanyar la sexualitat de la gent jove, analitzar críticament els estereotips, rols i desigualtats de gènere o analitzar i qüestionar els mites sobre la sexualitat generadors de norma i possibilitadors de violències.

Us podeu inscriure-hi en aquest formulari. El taller tindrà lloc dijous, 22 de febrer, a les 17 h, a l’escola Les Acàcies.

Us animem a assistir!