2a. Nit d’Ànimes a Les Acàcies!!

img-20161024-wa0004

El passat 28 d’octubre per la tarda, el pati de Les Acàcies es va omplir de zombies, vampirs, dimonis i esquelets per tal de gaudir de la 2a Nit d’Ànimes!!!

La majoria dels adults i infants van venir disfressats per tal de gaudir de la festa, fer els tallers, escoltar els contes de por, ballar amb el ritme dels Atabalats i els més agosarats, també van poder baixar al passatge del terror que es va muntar al soterrani de l’escola!!!

Tots els diners recaptats en aquesta activitat seran destinats en benefici pro-colònies dels infants que enguany marxaran de colònies. Moltes gràcies a tots per la vostra participació i per les ganes de passar-ho bé amb nosaltres!!!

mosaic-decoracio

mosaic-atabalats