Skip to content

Xerrada informativa proves competències bàsiques de 3r i 6è

El passat dijous 1 de març la Comissió de Barri va organitzar una xerrada participativa sobre la idoneïtat de les proves previstes a 3er i 6è.
Es va dur a terme amb l’objectiu de fer arribar la informació a totes les famílies, de la possibilitat de fer protesta i combatre l’objectiu final de les mateixes, així com també es va valorar les possibles accions a dur a terme de cara a sensibilitzar els nostres dirigents com a part de la Comunitat Educativa que som.
Com a il·lustració d’aquesta problemàtica us tornem a remetre al link de la plataforma NO A LA LOMCE on trobareu tota mena d’informació al respecte.
Vídeo de la XEI:
Moltes gràcies a tots els assistents pel vostre interès!
Back To Top

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca