Campanya joguines no sexistes

Des de la Comissió Escola Inclusiva hem compartit aquests dies uns cartells que fan referència a la campanya de regals de Nadal. Els nens i nenes els han pogut veure penjats a la zona del porxo. També els trobareu adjunts a aquest missatge.

L’objectiu i desig de la comissió és acompanyar l’escola en l’educació de les nostres criatures, i com escola coeducativa volem que els nens i les nenes puguin jugar amb el que vulguin independentment del gènere. Entenem la coeducació com una eina més en la prevenció de la violència de gènere i com a eina per evitar violències entorn de les diferents orientacions sexuals.

Com diu una de les campanyes compartides, aquests cartells no són més que una invitació a trencar estereotips. Una petita reflexió per tenir present durant les compres d’aquests dies.

Molt bones festes!!