Casal d’Estiu Les Acàcies: Novetats setembre!

Aquest any us proposem un renovat casal d’estiu, ple de sorpreses setmanals, tallers i excursions molt divertides!!! A més, com a novetat, la temàtica del casal de Les Acàcies que us proposem enguany, “Summer Chefs”, ha estat escollit pels infants que van assistir al casal del curs passat. D’aquesta manera volem connectar emocionalment amb els infants i amb els seus interessos personals.

Així doncs, a continuació us passem la informació del Casal d’Estiu Summer Chefs, que AlimentArt durà a terme a la nostra escola. Sobretot tingueu present les dates de preinscripció i possibles descomptes per germans, i més important, mirar si podeu accedir a la beca de l’Ajuntament.

Com veureu a continuació, s’han modificat les dades del casal del mes de setembre, un cop el Departament d’Ensenyament ha aprovat el Calendari Escolar pel proper curs. Així doncs el casal tornarà el dia 1 de setembre fins el 9 de setembre.

Volem destacar que també hi haurà acollida matinal (de 8-9h) i de tarda (de 16.30-17h), de manera gratuïta, sempre que hi hagi un mínim de 15 infants que ho sol·licitin. Per tant, si necessiteu d’aquest servei, no dubteu en indicar-ho en el moment de fer la inscripció al Casal.

Per acabar, al peu de pàgina trobareu el document pdf amb la fitxa d’inscripció i les autoritzacions per a les sortides (entre altres), que us podeu descarregar i imprimir per tal de formalitzar l’assistència del vostre fill/a al casal. Només heu de lliurar la fitxa emplenada i signada, juntament amb la cartilla de la Seguretat Social de l’infant, al responsable d’AlimentArt que hi hagi al centre abans del 12 de juny (de 10-11h Sr. Pablo, i de 15.30-16.30h Sra. Marta).

Esperem retrobar-nos amb tots vosaltres aquest estiu!!!

preus

diptic1