Festa De Final De Curs

Festa de final de curs de l’AFA

Benvolgudes famílies,

El proper dilluns 21 juny convidem tots els infants de l’escola al Teatre Educatiu XUP-XUP! Amb la Betty i la Perla gaudiran d’una bona estona d’animació i espectacle sobre eco-consells, alimentació saludable i cura del medi ambient. Cuidem el Planeta!

Es faran dues sessions i es mantindran els grups bombolla amb les monitores de menjador de cada grup, en un espai delimitat a la pista de futbol de l’escola, garantint les mesures COVID.

• Sessió 1: 14.15 h. Infantil i 1r
  • Sessió 2: 15.15 h. Primària de 2n a 6è

Sortides i autoritzacions
Els nens i nenes que no estiguin apuntats a acollida fins les 16.15 h i vulguin assistir a l’espectacle, s’han d’apuntar en aquest formulari. Recordeu que aquest any l’acollida és gratuïta.

Els nens i nenes sense autorització d’acollida sortiran abans:

• 15.30 h. Infantil P3, P4 i P5 que es queden al menjador i no estiguin apuntats a acollida, sortiran per la porta Pujades amb Lope de Vega.
  • 15.15 h. Els alumnes de Primària no apuntats a acollida, i a partir de 4rt amb autorització de sortida, per la porta gran.