Festa

Necessitem voluntaris per a les comissions de festes i acollida

Després de deixar-nos imatges de somriures, rialles, colors i alegria, l’actual comissió de festes s’acomiada. Gràcies a ells i a elles, hem gaudit d’estones increïbles com la Festa dels Colors, i els nostres nens i nenes han rigut moltes vegades amb la Betty, la Pallassa Perla, el Mago Koko i Carles Cuberes, també en aquest curs de pandèmia.

Moltes gràcies, Anca, Alessia, Iverssi i Xavi, i Laura, Silvia, que s’acomiaden després d’haver organitzat les últimes tres festes amb l’ajuda de pares i mares voluntaris. Gràcies per la vostra dedicació i per la vostra gran feina durant aquests tres anys.

Agafeu el relleu?
Ara toca agafar el relleu; per això busquem voluntaris/voluntàries per formar part de la comissió de festes, que s’encarrega d’organitzar i coordinar les activitats festives més importants de l’any, com les festes de Nadal i de fi de curs i el Carnestoltes. Si ens voleu ajudar, escriviu-nos un e-mail a afa@escolalesacacies.cat. Us resoldrem tots els dubtes que tingueu sobre les tasques i necessitats.

Un resum de la feina feta, en imatges
Festa dels Colors: festa de fi de curs 2018/2019
Festa d’hivern 2019
Festa d’hivern 2020
Festa d’estiu 2021

Busquem voluntaris/es per a la comissió d’acollida
També necessitem voluntaris/voluntàries per a la comissió d’acollida, un servei essencial per a la conciliació familiar. La comissió s’encarrega d’organitzar i coordinar l’espai d’acollida, de matí i de tarda, per als nens i nenes de l’escola, que està gestionat per l’empresa ASM (Acció Sant Martí). Des de l’AFA agraïm la feina feta a Inma Hurtado i Anna Térmens. Si ens voleu ajudar, escriviu-nos un e-mail a afa@escolalesacacies.cat. Us resoldrem tots els dubtes que tingueu sobre les tasques i necessitats.