Festa d’hivern, malgrat la Covid

Enguany, el curs té unes mesures extraordinàries degut a la Covid, de distància, mans, mascareta i ventilació. Tot i això, i gràcies a l’ajut de tothom, el passat 21 de desembre vam poder celebrar la tradicional Festa d’Hivern per als nens i nenes de l’escola. Tres-cents vint infants es van quedar a la festa el darrer dia del trimetre per poder gaudir d’un espectacle amb els seus companys/es. Des d’infantil i fins 2n de primària van retrobar-se amb la Pallassa Perla que, acompanyada de la Betty, van fer ballar i somriure als més menuts. Els més grans, de 3er a 6è, van poder gaudir dels contes explicats de la veu i música d’en Carles Cuberes.

Tota la logística de la festa va ser possible gràcies a la direcció de l’escola i l’ajut dels monitors i monitores del menjador, que es van oferir a quedar-se per poder mantenir els grups bombolla de cada classe. Tot plegat, coordinat per la Comissió de Festes de l’AFA i amb la important col·laboració de mares voluntàries.

Esperem que els infants s’ho passessin d’allò més bé!

Bones festes!