Gimcana Camí Escolar – Espai Amic del Poblenou

Aquest dissabte 12 de març, des de l’espai de les AMPES del Camí Escolar – Espai Amic del Poblenou, es va organitzar gimcana perquè els nens i nenes de les diferents escoles del barri el descobrissin, tot “escombrant” la zona 26 des de Selva de Mar fins a la Vila Olímpica.

La gimcana va consistir en trobar com a mínim 5 de les botigues que participen en el Camí Escolar. Aquestes són algunes anèctodes d’aquest matí de descoberta: a la ganiveteria els van mostrar el taller i els van explicar com esmolar els ganivets; i a la floristeria es van poder endur el bulb de tulipa que els mateixos infants van plantar-hi!!!!

Tot plegat va acabar amb un pica-pica a la plaça de Can Felipa a les 12:30h per als i les participants. Moltes gràcies per la vostra participació!!!!

Mosaic_gimcanaCAMI ESCOLAR CARRER