Gràcies per berenar amb nosaltres!

CAM06402

Ahir vam reprendre els berenars pro-colònies i vam exhaurir tots els productes!!! Vam tenir entrepans dolços i salats (pernil, formatge, etc), pastissos casolans, cupcakes, pizzes artesanes acabades de fer, fruita, sucs, batuts, aigua, etc. Preparat aquest cop per mares de 4t de la nostra escola.

Us volem donar les gràcies a tots i totes per comprar el berenar a la nostra paradeta i, per només 1€, col·laborar amb el projecte pro-colònies dels infants de la nostra escola. I moltes gràcies a les famílies de 4t que van dedicar el seu temps i esforç a preparar-nos el berenar!!!

Us deixem unes imatges de les mares que van parar la taula.

4t berenars_high_