Patinatge Street al programa Catakrac de BTV

El passat 18 de novembre, els infants de l’extraescolar Patinatge Street van fer l’activitat fora de l’escola, i càmeres del programa Catakrac de BTV els van gravar mentre feien la classe al passeig Taulat de Barcelona.

patinatge-street-2

Els alumnes de l’activitat van estar practicant tot allò que ja saben fer, però aquest cop en un entorn públic i obert de la nostra ciutat, acompanyat dels seus monitors de Patinatge Street.

patinatge-street

Va ser una activitat molt estimulant i agradable per a tots els alumnes!!! Els infants ho van passar súper bé, tant, que el temps va passar volant es va fer fosc abans de tornar a l’escola!!!

patinatge-street-3

Moltes gràcies a tots i totes per participar-hi!!! Donem un especial agraïment al Txema de Rollergrind360 per proposar aquesta activitat tant enriquidora.

patinatge-street-4

Si voleu veure com ho fan i també escolar les explicacions d’alguns dels alumnes de l’activitat, no us perdeu aquest vídeo!!! (minut 20’45 a 23’43)