Reprenem els berenars pro-colònies

Aquest divendres us hem deixat sense berenar, però això no tornarà a passar!!!
Us comuniquem que, el proper DIVENDRES 15 de GENER, tornen els BERENARS PRO-COLÒNIES, a la parada del porxo de l’escola, de 16.30 fins exhaurir existències!!!
Per 1€ com és habitual, i hi podeu trobar sucs, batuts, aigües, entrepans (pernil, formatge, … ), fruita, pastissos casolans, pizzes artesanes acabades de fer, etc.
Recordeu que tots els beneficis de la venda seran, com sempre, pels alumnes que enguany marxaran de colònies.
Berenars_tornen3
berenars1e