Acollida

Servei d’acollida jornada continuada (juny 2021)

A partir del dilluns 7 de juny i fins al dimarts 22 de juny, l’horari lectiu a l’escola serà de 9 a 13 h. L’alumnat que es queda al servei de menjador sortirà a les 15:30h (un quart d’hora abans a primària). Les famílies que necessiteu enllaçar amb les activitats extraescolars o bé no pugueu recollir els infants fins a l’horari habitual, teniu l’opció de fer ús del SERVEI D’ACOLLIDA que oferim des de l’AFA, des de les 15.30 a les 16.30 h. Recordeu que les activitats extraescolars finalitzen el mateix dia que les classes (el 22 de juny).

Servei gratuït
Excepcionalment, aquest servei d’acollida serà gratuït, un gest que l’empresa Com a casa ha fet en agraïment per haver-la escollida per dur a terme el casal d’estiu.

Inscripció
Per tant, per gaudir d’aquest servei no caldrà fer cap transferència; només emplenar aquest PDF i enviar-lo al correu: afa@escolalesacacies.cat abans del 31 de maig de 2021. Si ja vau fer la transferència, no us preoucupeu: us farem la devolució del pagament el més aviat possible.

Previsió (formulari)
Per poder anar avançant en previsió de monitors, us passem una enquesta per saber si fareu servir aquest servei i el nombre de nens i nenes previstos: https://forms.gle/Yosd81S98wVcZcLW7 (si us plau, doneu resposta abans de dilluns 10 de maig)

Gràcies per la vostra ajuda i col·laboració i gràcies a Com a casa pel seu gest i la seva col·laboració.