skip to Main Content

Sortida a Rasos de Peguera

Pels que no vau poder venir, us explicarem com ha anat el cap de setmana a la neu: el passat dissabte vam anar a Berga, i un cop instal·lats a l’Alberg de Berga, vam passejar per la rambla del poble, vam veure un audiovisual a la Casa de la Patum de Berga i vam estar a la plaça on tradicionalment es celebra aquesta gran festa, declarada per la Unesco patrimoni oral i immaterial de la humanitat el 2005.

Per la nit vam sopar a l’Alberg i vam tenir una gran sorpresa: espectacle de màgia per a grans i petits amb els artistes d’ “Ilusiones poéticas” !!! Va ser un espectacle molt recomanable per a tota la canalla, on tots vam riure i passar una bona estona plegats.

Al dia següent després d’esmorzar i amb un sol esplèndid com a company de viatge, vam agafar els cotxes fins a Rasos de Peguera. Allà vam poder gaudir d’un fantàstic dia de neu i sol, jugant amb els trineus i fent ninots de neu! Petits i grans ens ho vam passar d’allò més bé!!! Mireu les imatges i jutgeu vosaltres mateixos!!!

Després d’agafar forces amb el dinar de l’Alberg, vam descansar i recollir l’equipatge per posar rumb al Poblenou i donar per finalitzat el cap de setmana blanc!!!

Des d’aquí volem donar les gràcies a la Comissió de Sortides per l’organització d’aquesta escapada a la neu tan completa i a la Gemma de l’Alberg de Berga per fer-nos l’estada tan agradable i acollidora!!! Segur que repetirem!!!!

mosaic1

mosaic2

mosaic3

mosaic4

mosaic5panoramica

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.