Teatre social feminista per a alumnes de 6è

La Lileta del Poblenou (Xarxa d’AFAs del Poblenou per una Educació Feminista, de la qual l’AFA de Les Acàcies en forma part) organitza un taller de teatre social feminista adreçat als alumnes de 6è i de 1r d’ESO. A través del teatre i la creativitat, el taller treballarà les relacions saludables i els rols igualitaris i no estereotipats. Els nens i les nenes que hi participin seran els protagonistes de les seves pròpies històries. Sempre des d’una perspectiva feminista.

El taller l’impartirà Averlasailas: Teatro de lo posible, una associació escènica que ha estat guardonada per l’Ajuntament de Barcelona amb el XII Premi 25 de Novembre per una Barcelona lliure de violència masclista.

Informació pràctica

1. Lloc: Can Felipa (C. Pallars, 277. Barcelona).
  2. Data i hora: cada dillunes d’octubre de 2019 a abril de 2020, de 18 a 19.30 h.
  3. Dia d’inici: 21 d’octubre.
  4. Preu: gratuït.
  5. Fases
    1. Coneixença i cohesió grupal. Anàlisi dels rols i estereotips de gènere i activació de situacions que es volen transformar.
    2. Creació col·lectiva d’una peça de teatre fòrum.
  6. Metodologia
    • Metodologia participativa i transdisciplinar (diferents llenguatges artístics).
    • La creació col·lectiva de la peça teatral es farà a partir de les idees sorgides del propi grup (temes, interessos, projeccions de futur…).
    • Ús de tècniques teatrals del Teatre de l’oprimit (teatre fòrum, teatre imatge), entre d’altres disciplines artístiques.
  7. Inscripcions: per e-mail a l’adreça laliletadelpoblenou@gmail.com
  8. Més informació:
    1. Pàgina de Facebook d’Averlasailas: Teatro de lo posible / Perfil de Twitter d’Averlasailas: Teatro de lo posible.
    2. Instagram de La Lileta del Poblenou / Pàgina de Facebook de La Lileta del Poblenou

Teatre taller social feminista