Una festa súper monstruosa

Dijous 31 d’octubre al vespre, l’escola es va omplir de gom a gom de criatures monstruoses per celebrar la festa de Halloween, amb una gran assistència de pares, mares, alumnes, amics i familars de l’escola, que van poder participar de les diferents activitats programades. A la terrasseta d’infantil es va representar l’obra en anglès ‘The World’s Worst Witch’, a càrrec de Kids&Us. A la pista d’esports s’hi van poder fer jocs i tallers de manualitats relacionats amb la festivitat de Halloween, gràcies a l’equip de voluntaris i als monitors de Jumping Clay. I tot amenitzat amb la música de tambors dels nostres Atabalats.

Èxit del túnel del terror
Una de les principals atraccions de la festa va ser el túnel del terror, que aquest any ens va fer entrar a l’hospital més tenebrós del barri. Les famílies i alumnes de sisè ens van fer posar la pell de gallina amb un recorregut pel passadís de la planta baixa de l’escola. Felicitats a tots i totes les que vau participar en la creació de l’ambientació i la teatralització del túnel d’enguany. Tot un èxit!

Agraïments
Des de l’equip d’organització volem agrair l’assistència a les més de 800 persones que vau venir a la festa, felicitar-vos per l’alt nivell de les disfresses i per la vostra paciència a l’hora de demanar beguda al bar. Una festa amb tantes persones és difícil de gestionar i tots vau participar-hi de manera responsable i festiva. També volem agrair especialment la trentena de voluntaris/es que ens van ajudar a crear i col·locar la decoració de la festa; que van estar a l’entrada, als jocs i als tallers rebent la gent amb un somriure; suant darrere la barra del bar i la cuina, i desmuntant i netejant a darrera hora. Moltíssimes gràcies a tots i a totes. Sense vosaltres la festa no hauria estat possible.

I no ens oblidem de donar les gràcies a l’escola, que sempre ens cedeix l’ús dels seus espais i ens ajuda en la difusió de tot allò que fem a l’AFA. Acabem fent un esment especial a les cuineres, per la seva paciència i disponibilitat!!!