Open Arms

Xerrades Open Arms

Benvolgudes famílies,

El dimarts 3 i el dimecres 4 de maig  l’entitat l’Open Arms ens oferirà un seguit de xerrades a l’escola. L’activitat s’emmarca dins de la seva proposta Educació per a la Llibertat, on a més d’explicar la seva missió tant al mar com a l’origen, treballen l’empatia i els drets humans, però sobretot fomenten el pensament crític.

Les xerrades seran presencials (1 hora aproximadament) i estan pensades segons grup d’edat per tal que siguin més profitoses. Totes seran al menjador. La distribució serà la següent:

• Dimarts, 3 de maig, a les 17 h: alumnes d’infantil.
  • Dimarts, 3 de maig, a les 18 h: alumnes de quart, cinquè i sisè.
  • Dimecres, 4 de maig, a les 17 h: alumnes de primer, segon i tercer.
  • Dimecres, 4 de maig, a les 18 h: adults, amb servei d’acollida (per a nens i nenes a partir de 3 anys).

Les xerrades tenen una durada aproximada de 45 minuts, tot i que, depenent de la curiositat dels participants es poden allargar una mica més.

És molt important tenir en compte que els nens i nenes d’infantil fins a tercer hauran de venir acompanyats d’una persona adulta. Els nens i les nenes de quart, cinquè i sisè poden venir acompanyats o si ho preferiu, els podeu deixar el dimarts a les 17.55 h per la porta de Pujades i recollir al mateix lloc a partir de 19.15 h.

Per inscriure-us-hi heu d’emplenar aquest formulari

Després de tant temps sense poder organitzar xerrades presencials, us animem a participar i compartir una estona amb aquesta activitat que promet ser molt enriquidora.

Us hi esperem!