El 23 de març a les 17 h., organitzem una xerrada-taller sobre la importància i…
Quan llançar-se al mar és l’única alternativa
A principis de maig, l’ONG Open Arms va visitar la nostra escola per impartir diverses xerrades de sensibilització en el marc del projecte Educació per la Llibertat. Amb aquest projecte, l’entitat vol generar empatia i pensament crític a través dels testimonis de les persones que es llancen al mar com a única alternativa per protegir el dret més fonamental de tots, la vida.
Van ser quatre xerrades dirigides a diferents grups d’edat (des d’infantil fins a 6è, a més d’una per a adults) per explicar l’experiència dels voluntaris de l’organització al mar i dels testimonis de les persones que han recollit als seus vaixells. També es va remarcar la necessitat de fomentar el diàleg i l’esperit crític davant la injustícia, els prejudicis i la sensibilització sobre les desigualtats socials.
Va ser una experiència molt interessant i enriquidora organitzada per l’AFA Escola Les Acàcies. Gràcies a totes les famílies que hi vau assistir. Us deixem un petit recull d’imatges i un vídeo que va fer Ruth Cantero, l’ànima de la nostra comissió.