Èxit de la Primera Festa d’Ànimes!!!

Aquest divendres 30 es va celebrar a l’Escola Les Acàcies la Primera Festa d’Ànimes, amb un èxit absolut, tant d’organització com de participació.

h8

Al llarg de la nit hi va haver tallers per als més petits, que van poder decorar galetes terrorífiques, convertir caramels en espantoses aranyes, pintar-se la cara i fer-se passar pel seu monstre preferit, elaborar collars i moltes altres activitats. A banda, la Bruixa, des del seu terrat, va explicar contes de por per a qui es va voler acostar-s’hi, i els més valents van entrar al túnel del terror, tot i que en sortir-ne alguns ja no s’hi feien tan els valents.

h4 h5 h7

També hi va haver una actuació dels Atabalats, i la festa es va tancar amb un concurs de disfresses i un ball que van preparar els alumnes de sisè, que van deixar a tothom bocabadat.

h6

Com sabeu, la festa tenia com a objectiu recaptar fons per les colònies d’aquest any, i gràcies a la col·laboració de tothom es va aconseguir una quantitat molt per sobre de les expectatives.

És per això que volem agrair la participació tant de la Comissió Pro-Colònies com la dens nens de sisè (que van organitzar les activitats i tallers per als mes petits), les mares i pares que van ajudar en tot el que va caldre, des de la venta de tiquets, el servei de bar, pintar cares, muntar i desmuntar les carpes de les activitats, les taules i demés mobiliari que es va utilitzar per la festa… I podríem seguir fins a demà. De tot cor, moltes gràcies a tothom.

Us esperem el proper any amb més terror!

h3

This Post Has 0 Comments