Sortida A La Riera D'Arbúcies

Festa final de curs

cap_ festa

El passat dissabte 13 de juny es va celebrar la festa de final de curs de l’AMPA de l’Escola Les Acàcies, que aquest any va tenir com a temàtica Hollywood i el cinema.

Al llarg del matí tothom que va voler va poder gaudir d’un bon grapat de tallers i activitats que van organitzar la Comissió de Festes, com per exemple pintacares, decoració d’ungles i tatuatges de henna, tallers de manualitats i jocs amb materials reciclats, tots ells relacionats amb el cinema.

Paral·lelament, es va muntar la parada sol·lidària per recaptar diners per que algunes famílies amb infants en risc d’exclusió social tinguin un plat a taula aquest estiu. Aquest any els nens de l’escola també hi van participar de manera activa fent manualitats que es van posar a la venta. Gràcies a aquesta acció es va poder entregar a l’escola els 500 euros que es van recaptar al llarg de dia. Un cop més, moltes gràcies a les organitzadores.

Un cop acabat el dinar, els nens van divertir-se amb els inflables i les bombolles de sabó. Per acabar el dia, vam gaudir de l’actuació dels nens i nenes de l’extraescolar de Dansa i la típica traca final de festa!!!.

Moltes gràcies tant als organitzadors com als participants.

This Post Has 0 Comments